Økonomiassistent

Tænker du selvstændigt og struktureret? Er du en blæksprutte indenfor økonomi og administration, der befinder sig godt i en travl organisation og er glad for at tale med mennesker? Kunne du tænke dig at arbejde med spændende rutineopgaver i en aktiv finance-afdeling? Har du lyst til at spille en vigtig rolle og få en masse ansvar hos et af Danmarks førende marketingbureauer? Så er det måske lige præcis dig, vi leder efter! 

 

Digital frontløber inden for kunderelationer   

Wunderman Nordic er et digitalt bureau med speciale i at skabe unikke og effektive oplevelser, der styrker og beriger relationen mellem brand og forbruger.   

Med hjerne som et konsulenthus og hjerte som et bureau arbejder vi med nogle af verdens største brands inden for sport, mode, FMCG, detailhandel, rejsebranchen samt medicinal- og finanssektoren. 

 

Hvordan kommer din hverdag til at se ud?   

Som en del af vores Finance & Legal-afdeling kommer du til at arbejde i en blækspruttefunktion indenfor flere forskellige områder i økonomi og administration. Dine primære arbejdsopgaver vil omfatte udlæg og omkostningsstyring samt styring af timeproduktion. Herudover vil du agere, som serviceorgan med ansvar for diverse administrative og ad hoc-opgaver.

Herudover kan du i perioder gradvist blive eksponeret for opgaver indenfor:

  • Bogføring og afstemninger mv. 
  • Kreditor- og debitorstyring 
  • Fakturering 

 

Hvem kommer du til at arbejde sammen med?  

Som en del af Finance & Legal-afdelingen får du 12 dygtige kollegaer, der brænder for det, de laver. Hos Wunderman Nordic har vi en uformel og flad struktur med fokus på sparring og selvstændigt ansvar og hvis du har mod på det, kan du på sigt overtage dine egne ansvarsområder og projekter. 

Vi sørger naturligvis for, at du får al den hjælp og støtte, du har brug for.  

 

Hvad er din baggrund?    

Som person er du udadvendt og selvstændig. Du har et godt humør og en positiv tilgang til dine opgaver. Herudover er du pligtopfyldende og vedholdende, og du trives med en kombination af ad hoc og rutinemæssige opgaver. Du er organiseret og kan lide at arbejde med tal, og så er du god til at skabe struktur og overblik i din hverdag. Med din handlekraftige energi er du ikke bange for at løbe med bolden, samtidig med at du er tilpas i en rolle, hvor du håndterer fortrolige oplysninger. Derudover har du: 

  • min. to års erhvervserfaring – gerne fra en lignende stilling i en økonomi- eller administrationsafdeling 
  • relevant uddannelse indenfor økonomi eller administration
  • gode sprogkundskaber på engelsk i skrift og tale. 
  • herudover er det en fordel at have erfaring med excel og workbook. 

  

Et globalt netværk, en nordisk familie   

Hos Wunderman Nordic er vi 450+ teknologieksperter, dataanalytikere, strategiske konsulenter, operationelle eksperter og kreative hjerner fra 40+ lande, der hjælper vores kunder med at inspirere og engagere forbrugere på tværs af fem kontinenter.   

Vi er en del af det globale Wunderman Thompson netværk med 20.000 kollegaer fordelt i 90 markeder og er stolte af at være Global Centre of Excellence for personaliserede brugeroplevelser og marketing automation.   

Apply here