Travel Planner

Har du lyst til at komme om bord i en stor international virksomhed i vækst, og blive en del af et fagligt stærkt team, hvor engagement, godt humør og hjælpsomhed går hånd i hånd med en travl hverdag? Er du forretningsorienteret og trives du med administrative opgaver inden for booking af rejser og hoteller? Så er du måske vores nye Travel Planner!  

Hvordan bliver din hverdag? 

Som vores nye Travel Planner bliver du hele virksomhedens kontaktperson, hvad angår rejseaktivitet for vores medarbejdere på tværs af vores 13 lokationer. Du vil indgå i vores Finance & Legal team, og dine arbejdsopgaver kommer blandt andet til at omfatte:    

  • Booking af flyrejser for vores medabejdere på tværs af vores lokationer 
  • Assistere med booking af hoteller  
  • Optimering af permanente overnatningsmuligheder herunder egne lejligheder 
  • Booking af repræsentation- og spisearrangementer 
  • Løbende ad hoc-opgaver. 

Hvem kommer du til at arbejde sammen med?  

Du får 15 dygtige kolleger i vores Finance & Legal team. Vi har et rart og venligt arbejdsmiljø med en uhøjtidelig omgangstone og stor arbejdsglæde. Hjælpen er aldrig langt væk, og selvom hverdagen er fyldt med deadlines, ligger vi stor vægt på at have det sjovt sammen. Du bliver en del af en flad organisation i kraftig vækst, hvor der er rig mulighed for at udvikle dine kompetencer gennem løbende uddannelse og sparring. 

Hvem er du og hvilken baggrund har du med dig?  

Som person kendetegnes du ved at have et godt humør, er imødekommende og serviceminded. Du er fleksibel, pligtopfyldende og struktureret samt god til at skabe et overblik i din hverdag. Du har øje for forbedringsmuligheder, og du er ikke bange for at tage ansvaret og løbe med bolden. Da dette er en nyoprettet stiiling, ser vi meget gerne at du kommer ind, tager ansvar og løfter området til nye højder! Derudover har du:   

  • Erfaring fra rejsebrancen eller fra lignende rolle i en internatonal virksomhed 
  • Erfaring med at arbejde med fly- og rejseselskaber og reservationer 
  • Nemt ved at arbejde i forskellige IT systemer   
  • Kommercielt mindset og fokus på optimering samt omkostningsbesparelser  
  • Flair for at opbygge relationer med stakeholders  

Digital frontløber inden for kunderelationer 

Wunderman Thompson MAP hjælper internationale brands med at skabe personlige omnichannel-kundeoplevelser i stor skala.  

Med hjernen fra et konsulentfirma, hjertet af et bureau og kraften i teknologi og data, arbejder vi med nogle af verdens mest beundrede brands inden for sport, mode, FMCG, detailhandel, rejsebranchen, farma og finans. 

Et globalt netværk 

Hos Wunderman Thompson MAP er vi 800+ teknologieksperter, dataanalytikere, strategiske konsulenter, operationelle eksperter og kreative hjerner fra 40+ lande, der hjælper vores kunder med at inspirere og engagere forbrugere på tværs af fem kontinenter.   

Vi er en del af det globale Wunderman Thompson netværk med 20.000 kollegaer fordelt i 90 markeder og stolte af at være Global Centre of Excellence for personaliserede brugeroplevelser og marketing automation.  

Apply here