Office Manager

Kunne du tænke dig at arbejde i en international virksomhed i kraftig vækst? Kan du lide at arbejde med administrative opgaver og er du god til at skabe struktur? Vi søger en Office Manager til vores nye kontor med et smittende humør og et stærkt servicegen! Måske er det lige præcis dig, vi leder efter?

Hvordan bliver din hverdag?

Som vores nye Officer Manager, få du det overordnede ansvar for driften og optimeringen af vores kontor. Du kommer til at lede vores administrative support team i tæt samarbejde med vores reception, general management og en masse andre gode kollegaer. Herudover kommer du til at løse dagligdagens småudfordringer samtidigt med, at du sikrer at større opgaver og projekter bliver fulgt helt til dørs, så vores kontor altid står knivskarpt. Du får derfor en bred vifte af opgaver, som blandt andet omfatter:

  • At have det overordnede overblik og ansvar for receptionen og driften af kontoret 
  • At hjælpe med den daglige drift af kontoret og sørge for, at vores fællesarealer og mødelokaler fremstår pæne og ryddelige  
  • At koordinere og planlægge administrative opgaver, herunder administrationen af kontorartikler, samt sørge for praktisk vedligeholdelse af møbler, planter samt indendørs- og udendørsarealer generelt 
  • At koordinerer og holde overblik over arbejdspladser og kontorindretning 
  • At koordinere og kommunikere med en række forskellige B2B leverandører, rengøringsteams, håndværkere, facility services, udlejer, m.v. 
  • At sørge for at tekniske installationer, fx varme og ventilationssystemer, fungerer på daglig basis  
  • At besvare opkald, mails og andre henvendelser - samt byde gæster velkommen i receptionen efter behov  
  • At planlægge møder og events 
  • Forskellige andre ad hoc-opgaver.

Hvem kommer du til at arbejde sammen med?  

Som Office Manager kommer du til at have bred kontakt med både eksterne kunder og ansatte fra alle afdelinger. Du og vores receptionist fungerer som et lille team og I hjælper alle medarbejdere i bygningen. Derudover fungerer I som bindeled mellem Wunderman Thompson MAP og diverse leverandører.  

Wunderman Thompson MAP har hovedkontor i København med kontorer i flere andre lande i verden, herunder Storbritannien, Stockholm, Spanien, Bangkok, Costa Rica og Toronto. Du bliver en del af en flad organisation, der vokser i et hurtigt tempo, hvor der er rig mulighed for at udfordre dig selv, mens du lærer på samme tid.

Hvad er din baggrund?

Som person kendes du ved at have et godt humør, er serviceminded og imødekommende. Du er ansvarlig og proaktiv, og ikke bange at tage fat og hjælpe til med stort som småt - også praktiske opgaver. Du er struktureret samt god til at have et overordnet overblik. Du trives i en kombination af ad hoc og rutinemæssige opgaver og er ikke bange for at tage ansvar. Du skal være flydende i dansk og gode engelskkundskaber på skrift og i tale er et krav.

Digital frontløber inden for kunderelationer

Wunderman Thompson MAP hjælper internationale brands med at skabe personlige omnichannel-kundeoplevelser i stor skala. 

Med hjernen fra et konsulentfirma, hjertet af et bureau og kraften i teknologi og data, arbejder vi med nogle af verdens mest beundrede brands inden for sport, mode, FMCG, detailhandel, rejsebranchen, farma og finans.

Et globalt netværk

Hos Wunderman Thompson MAP er vi 800+ teknologieksperter, dataanalytikere, strategiske konsulenter, operationelle eksperter og kreative hjerner fra 40+ lande, der hjælper vores kunder med at inspirere og engagere forbrugere på tværs af fem kontinenter.  

Vi er en del af det globale Wunderman Thompson netværk med 20.000 kollegaer fordelt i 90 markeder og stolte af at være Global Centre of Excellence for personaliserede brugeroplevelser og marketing automation. 
 

Apply here