Økonomiassistent med flair for kreditorstyring

Har du erfaring med omkostningsstyring, og vil du blive en del af et Finance & Legal team, hvor engagement, godt humør og hjælpsomhed går hånd i hånd med en travl hverdag? Har du lyst til at arbejde i én af Danmarks førende marketingbureau med rig mulighed for udvikling og sparring? Så er du måske lige præcis den Økonomiassistent med flair for kreditorstyring vi leder efter!   

Hvordan bliver din hverdag?   

Som Økonomiassistent i vores Finance & Legal team kommer du til at arbejde med flere områder inden for økonomi med fokus på omkostningsstyring. Dine opgaver kommer primært til at omfatte:     

  • Kreditorstyring herunder oprettelse samt sikring og optimering af interne processer og dokumentation heraf  
  • Bogføring og afstemninger mv.   
  • Ansvar for vores fælles finance e-mail  
  • Assistere med udlægsgodkendelser samt timeproduktion efter behov  
  • Ad-hoc opgaver på tværs af økonomi og finance – kan fx være rapporter og oversigter samt anden assistance til huset.  

Hvem kommer du til at arbejde sammen med?     

Som en del af Finance & Legal afdelingen får du 15 dygtige kollegaer, der brænder for det, de laver. Wunderman Thompson MAP har en uformel og flad struktur med fokus på løbende uddannelse og sparring, så der er rig mulighed for at udvikle dig. Hvis du har mod på det, kan du på sigt overtage yderligere ansvarsområder og projekter. Vi sørger naturligvis for, at du får al den hjælp og støtte, du har brug for.     

Hvem er du og hvilken baggrund har du med dig?  

Som person kendetegnes du ved at have et godt humør, er imødekommende og serviceminded. Du er fleksibel, pligtopfyldende og struktureret samt god til at skabe et overblik i din hverdag, så dine opgaver prioriteres og deadlines overholdes. Du har et stort engagement og trives med en kombination af ad hoc og rutinemæssige opgaver. Med din gode energi er du ikke bange for at tage ansvaret og løbe med bolden. At håndtere fortrolige oplysninger er en selvfølge for dig. Derudover har du:   

  • Minimum 3 års erhvervserfaring – gerne fra en lignende stilling i en økonomiafdeling   
  • En relevant uddannelse indenfor økonomi   
  • Erfaring med Workbook er en fordel, men ikke et krav   
  • Nemt ved at arbejde i forskellige IT-systemer   
  • Rutineret i MS Office med fokus på Excel   
  • Gode sprogkundskaber i dansk og engelsk i skrift og tale.  

Digital frontløber inden for kunderelationer      

Wunderman Thompson MAP hjælper internationale brands med at skabe personlige omnichannel-kundeoplevelser i stor skala.    

Med hjernen fra et konsulentfirma, hjertet af et bureau og kraften i teknologi og data, arbejder vi med nogle af verdens mest beundrede brands inden for sport, mode, FMCG, detailhandel, rejsebranchen, farma og finans.   

Et globalt netværk    

Hos Wunderman Thompson MAP er vi 800+ teknologieksperter, dataanalytikere, strategiske konsulenter, operationelle eksperter og kreative hjerner fra 40+ lande, der hjælper vores kunder med at inspirere og engagere forbrugere på tværs af fem kontinenter.     

Vi er en del af det globale Wunderman Thompson netværk med 20.000 kollegaer fordelt i 90 markeder og stolte af at være Global Centre of Excellence for personaliserede brugeroplevelser og marketing automation.

Apply here